
شب تاسوعاست میخوام دعا کنم: شب تاسوعاست میخوام دعا کنم: ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺧـــــــﻮﺩﻡ .ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯾﻢ ﮐﻪ ،،،،،بعضیاشون مریض هستن،،،،بعضیاشون قرض دارن،،،،،ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﻥ ،،،،،ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﺸﮑﺴﺘـﻦ ،،،،ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ تنهاﻥ ،،،،ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﻧﺎ ﺍﻣﯿـدن ،،،،بعضیاشون داغدارن،، ،،،ﺑﻌﻀﯿﺎﺷﻮﻥ ﻋﺎﺷﻘـﻦ ،،،بعضيا در آرزوى رفتن به کربلا 'مشهد و ،،،،،بعضيادر آرزوى داشتن فرزند،،،،بعضيا گره سختى افتاده تو زندگيشون،،،،بعضیاشونو میشناسم ،،،،،بعضیاشونو نمیشناسم ،،،،، خدایا هواﯼ ﺩﻻﺷـﻮﻧﻮ ﺩاشته ﺑﺎﺵ ،،،ﻧزﺍﺭ ﺣﺴـﺮﺕ ﺑﻪ...
ادامه مطلب