سلام...
عاقا بالاخره بچه ها با هم دست به یکی کردن که امروز اخرین روزی باشه که بیان ... من هنوز 6 ساعت نگذشته از تعطیل شدنمون دلتنگ شدم...
کاش حداقل راضی میشدن دوشنبه رو بیان...
من دبیر ریاضیمو میخوام...
دوشنبه باش 3 زنگ داشتیم... 
راستی عیدتون پیش پیش مبارک... 
ما را در سایت دنیای خیالی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56